fredag 29 april 2011

Hej och hå!

Idag har jag och Helena vart riktigt hurtiga! Stegräknaren står på strax över 16.500 steg vilket tydligen ska vara närmare 1 mil. Massa färg har jag fått på mina armar och mitt bröst! Var tvungen att väga upp allt det nyttiga med en pizza. Var vrålhungrig när jag kom hem så det var bara att ta William i bärselen en stund till (den sista halvtimmen hängde han på magen när vi gick) och gå bort och köpa en pizza.

 100_2860 100_2862

Får se om svärmor vill gå på promenad med oss i morgon. Hoppas på att vi ska på second hand runda i morgon. Mamma är på Ullared nu, inte de minsta avis är jag…. NOT! Har skickat en liten önskelista på saker jag bett henne kolla på åt mig.

Sitter och tittar på vad det skulle kosta att förstora upp lite bilder på William, tänkte sätta upp ett kollage på väggen ju. Får se när vi får råd att beställa tavlorna från K Design också från när vi var och fotade token. Nej, orkar inte med något långt inlägg idag. Ska strax gå och lägga mig.

100_2866

Skulle ha visat ett litet klipp på William också men av någon anledning kommer jag inte in på youtube så jag kan inte lägga upp det… :@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!