tisdag 5 april 2011

I söndags..

.. Var mamma, Peter och de älskade småbröderna här och hjälpte oss att får upp lite saker på väggarna. Skötbordet i Williams rum blev äntligen fäst i väggen så att inte det kan tippa, rullgardinen sitter uppe i sovrummet så att vi kan få sova även när det börjar ljusna tidigt, tavlorna från K Design på magen sitter uppe på väggen! Så skönt! Vi tackar för hjälpen! Jag hoppas på en tavla på William emellan de andra två sen. På tal om det ska jag nog ringa och boka tid för fotografering i morgon, påminn mig gärna!

100_2521 

100_2487 100_2492
Minsta lillebror Alfred, och Sebastian (Bassie).

Och igår så satt William såhär och lekte i plastskåpet när han satte sig upp själv. När jag tittade på honom ena stunden låg han på en kudde och nästa gång satt han igen.

100_2499 100_2500

Fick även organiserat ett skåp i köket med Williams grejer. Kom även fram till att jag ska sätta barnspärrar på alla underskåp förutom ett, där jag kommer förvara plastgrejer William kan dra ut och leka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!