söndag 17 april 2011

Klappa händerna

William har äntligen lärt sig att klappa händerna!! 7månader och 3 veckor. Undrar om man någon gång hänger med hur fort de små utvecklas? Mamma påminde mig i alla fall om att vara förutseende med hans spjälsäng så nu är det ingen nedsänkt långsida på sängen när han sover längre så att han inte lyckas ta sig ur sängen. Men som jag skrev en annan dag, han provar en sak (som att sätta sig upp) några gånger och sedan tar det jätte lång tid tills han gör det igen nästa gång. Tycker han att det går för fort fram själv eller varför gör han så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!