onsdag 20 april 2011

Mys med moster

100_2697 100_2701100_2703 Nyvakenmys med moster :D William trivs verkligen hos Jonna. Vi hade mys här hemma på förmiddagen idag, såg på en film “Things we lost in the fire”, åt lite, myste lite och så. Under tiden vi såg på filmen höll jag William sällskap på golvet och då blev han sugen på en slurk bröstmjölk. Han låg på mage först men la sig sedan till rätta, myspys. Sedan kilade vi ner till torget. 100_2705Kolla vad söt han är i farmors hemmagjorda kläder, blåbärsmössa och pippitröja. Han stör sig inte på selen vilket är himla skönt. Tror att100_2707 det är mycket tack varje att den inte sitter fast i ryggen utan i sidorna nere vid rumpan, vilket gör att han kan röra sig nästan helt fritt ändå. 

Nu när det är skönt väder så har jag balkongdörren öppen på dagarna och William vill gärna kika på vad de andra barnen gör nere på gården och spana på de nya sakerna på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!