måndag 25 april 2011

Påskhelgen

100_2771

Williams nya favoritställe, under vardagsrumsbordet. Nu sätter och ställer han sig upp hela tiden.

I lördags var vi på Orust hos Dennis. Vi njöt i solskenet och hade det riktigt härligt. Sedan blev det grillning och mycket mer party än vad jag hade trott. 100_2772 Jag trodde att vi skulle vara gamla vanliga stocken gänget med grillning och lite öldrickande. Folk dröste in och det blev mer av ett fylleslag än vad vi räknat med. Det kändes inte alls bra att ha William med bland massa fulla människor (absolut inget illa ment till er alla vänner, känns bara fel  med 100_2778en bebis i den miljön) men William tog det hela super bra. Han var på sitt vanliga toppen humör och tog sig en lur där vid 19 tiden då han i vanliga fall brukar sova för natten men det blev senare nattning i lördags. Han vaknade en gång efter jag lagt honom (och under tiden folket var kvar) och det tog bara lite längre tid än vanligt att få honom att somna om. Jag 100_2782 som gick och la mig strax efter William 22:30 somnade dock inte förens vid 01 tiden. Nästa gång vi ska iväg så här så får det vara mycket mindre folk och mycket mindre fylleslag för att jag ska överväga att komma med honom. Men men, gjort är gjort, vi hade kul och William var glad hela tiden.

100_2795 På söndag morgon gick vi ut på en promenad och Peter följde med. Jag hade hoppats på att William skulle sova i vagnen men han hade fullt upp att titta på allting runt omkring istället. Han somnade en liten stund efter att vi kom in igen.

Väl hemma igen var vi ute och myste i solen. Tog lite söta bilder på honom bland alla vitsippor :D 100_2811 100_2800 100_2808 100_2801

Daniel filmar på sniskan när William övar på att gå.

100_2816

1 kommentar:

  1. Vilken söt kille =) Ny tävling på min matblogg där du kan vinna ett smycke, på fredag läggs ny tävling ut i samarbete med Smultronbyn där du kan vinna träleksaker =)

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!