måndag 25 april 2011

Sommar bebis

Idag har vi haft en mysdag. Jag fick en välbehövlig sovmorgon och Daniel fick lite pappa/son mys på morgonen.100_2833 100_2835

Vi var iväg och köpte en stol-på-bord som mamma hittade på blocket till oss. Fiffigt värre, 50kr för en toppen extra stol, bra att ha hemma när andra små busfrön kommer på besök och fiffigt att ta med sig när man ska hem till människor som inte har små busfrön hemma hos sig ofta nog för att ha en matstol ståendes ;) Det var i närheten av där Daniels familj bor så vi tog en sväng dit också. Får se när Mattias får skickat över bilderna han tog på William med sin kamera.

100_2839 100_2842 

Fick tagit bort åkpåsen från vagnen idag också. Det får bli fårskinnet “Ludde” i vagnen tills dess att jag har hittat en fin sittdyna till vagnen. Funderar lite på en sån här. Skulle behöva en annan filt också, får se hur det blir med det. Sommar bebis kan man i alla fall kalla William för idag.

1 kommentar:

  1. hihii Nej, jag har inte glasögon. Eller jo. Jag menar.. De är fejk. Bara glas. Köpte dem i Taiwan för några år sedan. Har ett par helsvarta oxå. Fast jag skulle dock behöva riktiga. Ser som en kratta hahaha

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!