tisdag 26 april 2011

Tävling

Idag börjar Willvins nya utmaning - Willvin Walkers.
Den pågår mellan 26 april till den 25 maj och går helt enkelt ut på att man ska gå med sin stegräknare. För att deltaga rapporterar man in sina steg till Willvins blogg - "Wloggen" som drivs av Petra.
Jag är ju inte super hurtig men jag tror att detta kommer peppa mig lite mer att röra mer på mig i det fina vår vädret.
Hoppas någon av er som läser min blogg hakar på utmaningen. Man behöver inte äga en Willvin för att delta. För att läsa mer om utmaningen så klicka er in HÄR.

 

1 kommentar:

  1. Denna hakade jag på förra året, tror det var någon gång i septermber. Men min stegräknare var ju inte direkt den bästa så den räknade inte alls rätt så jag gav upp och slängde den. Billig skit! Funderar på att köpa en ny. Är ju alltid rätt intressant att veta hur "långt" man gått.
    Solstiftet kostade 55kr så det var ju inte så farligt egentligen jämfört med tuberna på typ 180kr, men ändå dyrt för att vara så litet. Men som sagt, ett nödvändigt ont.

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!