fredag 13 maj 2011

Bloggtorka

Jag håller på att planerar för fulla muggar så det har blivit lite bloggtorka denna veckan. Vi har i alla fall haft underbart väder. William har vart ordentligt förkyld och hostan har vart hemsk för både honom och mig. Han är nu bara snorig och väldigt mammig. 100_3008

Vi har saknat Helena, hon var sjuk och sedan blev William sjuk så nu i slutet på veckan har vi fått umgåtts en del, vi var exempelvis på en spontantripp på IKEA igår.

100_3012 100_3013

100_3017

100_3024 100_3026

Äntligen fick vi träffa Helena och Ludde igen :D

100_3027 100_3028

Och så här trött kan man bli av att åka bil, på väg till IKEA.

100_3031

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

William fick smaka välling för första gången. Han förstod nog inte att tanken var att han skulle äta sig mätt på det, men smaken var det inget fel på i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!