måndag 9 maj 2011

Utflykt med Svärmor

100_2989

Igår tog vi en tur till Lilla Edet och kollade i en Antik Lada. Supermysigt och vi gjorde ett fint fynd :D För er som har tillgång till den privata bloggen kan ni kika in där.100_2982 100_2991

William tyckte inte att det var det minsta roligt när vi skulle åka bil, det är en sak som är säker i alla fall. Fick stanna flera gånger för att han blev jätte ledsen och skrek. På vägen tillbaka var det jätte varmt i bilen så då fick han tillslut bara åka i blöja men han skrek sig riktigt varm i alla fall.. Han var jätte trött men fick ingen ro att somna. Vet inte vad som störde honom mest, värmen eller förkylningen med hostan…

100_2986

Vi ska ju åka till Öland den 20/5 och jag hoppas verkligen inte att det är så varmt när vi åker, han kommer tycka att det är jätte jobbigt i sådana fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!