måndag 2 maj 2011

Nu Kryper han!

Lite uppdatering.Random Bilder 2010-2011 170 Förra söndagen var vi ju hemma hos svärföräldrarna men det var bara Daniels bröder som var hemma. Mattias tog i alla fall rätt många fina bilder på William då :)

Detta klippet skulle jag ha visat er här om dagen, William ställer sig upp mot allt nu! Man kan inte lämna honom med blicken ens en liten stund för då har han hunnit ställa sig upp och oftast trillar han och slår i huvudet.. :(

100_2881 100_2890

Nu när man har tänder måste man se till att borsta dem, token tycke det är jätte roligt :) När vi var hos svärföräldrarna igår på söndagsmiddag fick han bada i badkaret. Det var visst inte så roligt av någon anledning…

100_2897 100_2898

Men oj så mysigt det var att mysa hos farmor helt naken. Nerkilad i soffan med alla nära, nära.

Idag har han äntligen börjat krypa! 8månade 5dagar gammal. Ålandet har vart en hit innan och han har vart nöjd med att ta sig fram på det viset i ett par månader. Han kanske inte tyckte att det går snabbt nog längre och bestämde sig att prova på att krypa.

Och så till stegen, igår blev det bara strax över 1.700 steg och det var dåligt, dåligt. Fick ta igen det idag med två promenader och nu när jag strax ska gå och lägga mig står räknaren på 14.005 steg. Syster yster Jonna har vart här idag. Hon fick sin balklänning idag och skulle ha pärlor till den som svärmor ska sy på. Hon har även klippt mig och oh vad skönt det är att vara hyfsat korthårig igen! Färgat lite har vi gjort också, mörkbrunt. Provade på att göra egen glass också, det var lite halvmeckigt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!