måndag 6 juni 2011

Dag 3

Dag 3 på att få William att somna i sin egen säng och det gick fint, 20 min tog det ikväll. Han blev lite ledsen men när han märkte att jag satt kvar på golvet och inte reste mig upp och plockade upp honom ur sängen så lugnade han sig efter en stund. Försökte även få honom att somna där en gång på dagen idag också men han var nog lite hungrig fortfarande för han somnade nästan helt när jag ammade honom och somnade till helt när jag lagt honom i sängen.

100_3311

Idag fick William äta macka själv. Har tänkt länge att han ska få göra det men det har inte riktigt blivit av. Se så nöjd han blev :P Dock tyckte han nästan att det var roligare att flytta runt skålen istället.

100_3318 100_3329

Helena med barn kom förbi en sväng. Ludde var kinkig idag så jag tror det gjorde gott för honom att komma iväg en stund och glömma bort att han inte var helt nöjd med tillvaron för tillfället. De verkade ha riktigt roligt tillsammans idag William och Ludde i alla fall. William kramade på honom så han välte flera gånger, super sött men stackars Ludde som inte kunde hålla balansen med en tung kompis hängandes på en. :P Lyckades tyvärr inte få det på bild…

100_3336 100_3337

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!