fredag 10 juni 2011

Dag 6

Det gick inget vidare bra alls med nattningen ikväll :( Han var inte nöjd för 5 öre nu på kvällen… Nästan från det att jag la honom till det att han somnade skrek han konstant. Jag vill lova att det inte är skönt att ha en gallskrikande unge 2-50cm ifrån sitt öra… 40 min tog det. Till slut gav jag upp och ammade honom och då somnade han tillslut. Då hade jag även tagit upp honom en liten stund och satte mig i soffan för att han skulle lugna ner och sedan försöka natta honom igen, men ikke.

Han stod och drog sig i skinnet på halsen och det verkade som att han fick så ont i halsen av att skrika så :( Yep, jag gav mig. Han vann…. Nytt försök i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!