fredag 10 juni 2011

Mys och fotografering

Vi var hemma hos Helena och Ludde idag. Har även vart i full fart med nya kameran så här kommer en bildbomb.

DSC_0100 Han ser lite rätt ut men jag tycker han är himla söt ändå :DDSC_0101 Lite lite busig bara :P Tagen precis efter den där han ser lite rädd ut.DSC_0121 DSC_0115 Den vita katten finns fortfarande kvar till salu, kika in på Helenas blogg om du är intresserad.DSC_0128 Ludde växer så det knakar han också och börjar bli snabb som tusan.DSC_0142 Jag hinner aldrig med att ta någon bild när William försöker krama Ludde men här är ett försök till det i alla fall. Ludde tycker det blir lite jobbigt när han blir så närgången.DSC_0252 Den här tog Daniel på mig, tyckte den blev fin :)DSC_0270 Bilden jag blev mest nöjd idag med. Blev precis som jag ville :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!