fredag 3 juni 2011

Hemskt dålig uppdatering

Jag vet, och jag har lite dåligt samvete för det. Och jag tycker det är väldigt tråkigt själv för jag saknar verkligen att blogga. William är dock galen och är snabb som tusan och kryper hit och dit där han klämmer fingrar, trillar och slår i huvudet, ställer sig mot tvättställningen som är på väg att välta eller vad det nu kan vara.

Det är även en hel del planering på gång här. Kan inte berätta vad det gäller än men snart tror jag att jag kan tala om lite om det.

Jag hade ju kalas för mig i lördags, fyllde 22 den 23/5. Då blev det tårta med en del av familjen, pappa Camilla och farmor var ju här den 23e.

100_3213

Igår hade jag en tjejträff här hemma med lillasyster Jonna, söta Christine, underbara Helena och saknade Sandra. Supermysigt! Fortsatte dagen hemma hos Helena sen där William inte hade några planer på att somna för natten då han brukar, vid 19-20 tiden. 21:30 fick vi gå hem för då hade han fortfarande inte somnat. Så i morse sov han riktigt länge, 06:50 stod klockan på när jag tittade på den. Han han även bajsa i en full kiss blöja vilket sällan ger något lyckat resultat så det fick bli duschen för honom och sedan fick jag byta hans sängkläder.

100_3216 100_3220

Snart kommer svärmor, hon ska leka lite med William innan vi ska ut på vift. Vi ska åka ut till Torp och troligtvis även en sväng till Göken. Ska bland annat klämma och känna lite på kameror och se om jag hittar någon som känns bra, håll tummarna!!

William den busen är av med krupp hostan nu men hostar och snorar väldigt bra ändå.

I morgon bär det av hem till Simon och Matilda och deras underbara ungar! :D

Jo just det, jag fick en super söt nalle med texten “Mamma du är bäst” på och ett kort från mitt lilla knyte på morsdag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!