fredag 10 juni 2011

Jonnas student

DSC_0004 Igår tog ju Jonna som sagt studenten. Har inga bilder från själva utsläppet och bland alla hennes vänner och så än men jag har lite bilder från festen som jag tänkte att jag skulle visa. Här är vi i bilen på väg upp till pappa, jag har DSC_0030 precis plockat ihop min nya älskade kamera och Bassie vill hemskt gärna bli fotad.

William undrar nog varför moster har en sån fin mössa på sig inomhus. Här har hon precis fått av sig ett antal kilo studentfigurer och blommor och tvättat fötterna som DSC_0034 var svarta.

Fina vackra lilla syster. Jätte grattis till dig! Äntligen slipper du skolan, nu ska du kämpa en herrans massa år i arbetslivet innan du får ta det lugnt igen.

DSC_0041 DSC_0044

DSC_0050

Underbara älskade lilla lillebror, du är så vacker!!

DSC_0069 DSC_0078

Bassie, pappa, Camilla, Alfred och Mamma.

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!