torsdag 25 augusti 2011

Klurar på möbler

Tänker såhär: Vi köper en ny säng till William. Troligtvis blir det en växa säng med ett skydd för att inte trilla ur sängen. Sedan köper vi en ny spjälsäng till Minibebis. Den spjälsängen vi har nu säljer vi. Då har vi en säng till William som han kan använda i många år och Minibebis kan använda sin spjälsäng i flera år också eftersom att man kan ta bort en långsida och sätta på ett sådan “trilla ur sängen” skydd på den också. Lysande tycker jag. Får hålla ögonen öppna på blocket. Ingen panik där inte. Minibebis har vaggan att sova i ett tag också :)

GULLIVER Sängstomme med ribbotten, vit Längd: 165 cm Bredd: 76 cm Gavelhöjd: 57 cm Frihöjd under möbel: 22 cm Madrasslängd: 160 cm Madrassbredd: 70 cm  GULLIVER Spjälsäng, vit Längd: 123 cm Bredd: 66 cm Höjd: 80 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!