torsdag 25 augusti 2011

Lektält

Igår kväll tog jag och Helena en tripp till Maxi i Kungälv eftersom att Josefine tipsade om att de hade tält där till fyndpriser. Ringde tidigare på dagen och la undan de två sista till oss :)

 DSC_0026 DSC_0028  DSC_0017 DSC_0011DSC_0018 DSC_0024 Snygga tröjan är en förtidigt födelsedagspresent från Williams morfar. Han kan inte vara med på Williams kalas på söndag så han lämnade presenter till token på bröllopet. Dessa öppnades dock lite tidigt, William blev lite smått uttråkad när vi städade i lokalen och fick då roa sig med att öppna paket. William tackar så mycket både till morfar, Camilla och gammelfarmor för de fina kläderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!