tisdag 20 september 2011

Det går frammåt

Natten var rätt bra om ändå lång. Han har ju vaknat vid 22 tiden varje kväll men igår kväll orkade jag inte sitta uppe och vänta tills han skulle vakna så jag gick och la mig. Tur var väl det för han vaknade inte förens kl 1.30 :O Det tog en timme att få honom att somna om, i sin säng. Nästa gång han vaknade, hör och häpna, var klockan 04.50, 05.30 kom jag äntligen ut ur hans rum men då vaknade han självklart. Och när jag såg vad klockan var gav jag upp och tog med honom in till oss. Daniels klocka ringde kl 6 och strax efter det somnade han. Jag somnade strax efter Daniel gått. Andra gången somnade han faktiskt om i sin säng utan att jag tog upp honom så det var så tröttsamt att han tvunget skulle vakna. Och eftersom att han bråkade så när han kommit till våran säng och min tutte höll på att sprängas sedan igår så ammades han också…

Men men, han vaknade bara TVÅ gånger!!

1 kommentar:

  1. Framåt som sagt =)

    tack för tipset ang vagnarna, men inte något för mig

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!