tisdag 20 september 2011

Storkok

a lá fruktpuré. Det är vad busen vill ha på sin morgon gröt, så då gjorde jag ett storkok med puréer. Till och med ett par glassar blev det. Melon och ananas (och glass). Äpple hallon och mango. Blåbär och banan.DSC_0002 Eftersom att ingen annan mat duger än den som ligger på våra tallrikar numer så är det ingen idé att göra något storkok med mat längre eftersom att det ändå inte äts. Vet inte om ni tänkte på det när ni såg bilderna från våran årsdag, jag och Daniel åt fläskfilé men William hade ingen tallrik framför sig. :P Han vill som sagt äta från våran. Smidigt egentligen. Men jag måste erkänna att jag har dåligt samvete för att jag inte låter honom äta själv.. Tar nog tag i det snart, han har inte vart jätte intresserad av det än dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!