tisdag 13 september 2011

Note to self

  • Kan peka på bilen (som han även vet hur den låter), lampan, ballongerna, magen, näsan och tungan. Hämtar en hel rad olika saker när man ber om dem.
  • Säger “bamba” vilket jag först trodde var Bambi (målat på väggen) men nu säger han det till det mesta i djurväg.
  • De flesta djuren kallade han nyss “ouvov” (vovve)
  • Går gärna långa bitar själv
  • Vi övar på pottan men han inte träffat den än
  • Han börjat “steppa”, måste få det på film till er.
  • Dansar och sjunger

Det är fler saker som jag skulle ha skrivit upp men som jag för tillfället inte kommer på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!