tisdag 13 september 2011

William har flyttat ut

Oj vad dåligt jag kommer sova i natt. William har ju som bekant flyttat in till sitt eget rum idag. Första natten i nya rummet. Även om William mot förmodan skulle sova bättre där inne och inte vaknar femhundrafemtioelva gånger och blir förbannad för att jag nu verkligen ska sluta nattamma så kommer det ta sin lilla tid innan jag vänjer mig vid att bara ha babyvakten i sovrummet och inte William. Nojjar över hur lång tid batteriet räcker osv. Talar om senare hur det gått.

2 kommentarer:

  1. Ja det förstår jag! Jo det är inte billigt att göra om! Men bra vart det ju så du kan vara stolt! :)

    Tack :)

    SvaraRadera
  2. Hur gick det? Var det inte skønt att få sova sjælva?! Hoppas det gick bra =)

    Angående råd till att sysselsætta honom så har jag precis samma problem sjælv. Alexander vill bara vara uppe hela tiden, speciellt nær jag lagar mat ska han sitta på min arm. Helt omøjligt. Jag kør helt enkelt en dvd som han ælskar som han får kolla på i 20 min så jag får fixat maten till oss. Inte den løsning jag ær mest stolt øver men det ær helt enkelt det som fungerar! Hør du något annat kæckt så hojta till =)

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!