onsdag 21 september 2011

underbart :-S

På kvällarna det senaste har jag känt mig febrig och frusen och riktigt trött. Vet inte om det berott på graviditeten eller i största allmänhet med tanke på att jag är vaken på nätterna med william. Igår kväll konstaterade vi att det luktade lacknafta i köket och jo visst, plast byttan som jag hällt den i när jag började med möblerna innan jag kom på att jag inte ska greja med det där när jag är gravid har börjat läcka. Den har alltså börjat fräta sönder. Daniel gör sig av med byttan och öppnar sedan för att vädra i köket. Känns sådär bara för denna veckan bildas alla Minibebis inre organ och detta ska vara den mest kritiska veckan då bebisen är som mest känslig för yttre påverkan. Käckt. Försöker i alla fall låta bli att tänka på det men när jag ska kissa innan jag ska lägga mig ser jag lite lite klart blod på pappret. Försöker hålla mig lugn och tänka på att det knappt kommit något i trosskyddet men är ändå väldigt orolig. Kan inte somna om nu efter att william vaknade :-( sitter på toa och har ont i magen. Mådde lite illa i sängen men det är väl troligtvis oron som gör det. Ska försöka gå och lägga mig igen nu. Behövde kanske bara skriva av mig lite.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!