onsdag 21 september 2011

nästan en toppen natt

Åh jag var helt död igår så vi gick och la oss strax kl 21, somnade typ 21.30. Och vet ni vad? Jag fick sova till 03:35 innan william vaknade. 10minuter senare var jag ute ur hans rum. Hade jag nu bara kunnat somna om så hade det vart toppen. Men istället fick jag ont i magen och kunde inte somna om :-/ så länge har jag inte sovit i sträck sedan innan jag började bli kissnödig på nätterna när jag väntade william och det var rätt tidigt under graviditeten. token vaknar igen 04:50 och jag ger upp vid 05:30 och tar in honom till oss. Varför vet jag inte för ingen av oss sover bra då. Han höll på och böka tills dess att daniel gjorde välling till honom någon gång efter 6. Sedan sov vi faktiskt till 8. Det verkar som att det går åt rätt håll men än vågar jag inte hoppas för mycket.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!