fredag 7 oktober 2011

Cravings??

BRIE!!! Vad sugen jag är på brie ost! Jag vill ha brie ost! Jag längtar efter brie ost! Ge mig brie ost! GAAAAH! Varför måste man bli så vidrigt sugen på saker man inte får äta?! Har vart sugen på brie ost sedan jag blev gravid! Jäkla tur att jag fick tryckt i mig en gigantisk ost hemma hos Helena innan jag blev gravid, men det var ju innan bröllopet!! Och det var den godaste brie osten jag ätit någon gång!!

Kom på den lysande idén att “den skrattande kon” kan jag ju äta. Är den god? Nej. Smakar den som den brukar? Nej. Är det det jag är sugen på? Nej. SKIT OCKSÅ!

Jag fiser, jag har finnar i hela ansiktet och ryggen, mitt hår blir fett efter en dag och egentligen skulle jag skriva fler saker men de har jag glömt bort nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!