lördag 8 oktober 2011

God morgon

Känns inte roligt att gå upp när det fortfarande är mörkt, som tur är ljusnar det fortfarande snabbt. Vaknade av babyvakten men det var nog bara William som kastade sig runt för vaknade gjorde han inte. Eftersom att det bara var en kvart kvar tills klockan skulle ringa och jag antog att William strax skulle vakna ändå gick jag upp. Nu sitter jag här färdigklädd för jobbet och väntar på att William ska vakna så jag får mysa med honom.

Funderar på att gå och göra frukost men samtidigt vet jag inte vad han vaknar av än och jag vill låta honom sova färdigt. Jag börjar ju inte förens 9 så jag kan vänta en stund till med frukosten.

Jag är förövrigt avis på mor min som ska spendera helgen i Ullared och bara shoppa på Gekås! FUSK! Skulle också vilja åka dit och sova där, åtminstone en natt så att man inte behöver stressa igenom allt utan man kan fundera på vissa grejer och gå tillbaka dagen efter.

Hmm.. Behöver ha med mig någon lunch till jobbet… Åt ingen middag igår så jag har inga rester. Pålägg har jag bara så att det räcker till frukost… Hmm.. Undrar om vi kanske hinner åka förbi ICA på väg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!