lördag 22 oktober 2011

Hallon och lakrits

Cravings kanske? Sitter just nu med en ask färska hallon och en påse Boyarder.

Hur som helst. Sitter och funderar på det här med att känna Minibebis att sparka. Kände ju första rörelsen tidigt med William, i v 15 och då visste jag inte vad jag skulle känna efter. Och med tanke på att detta är andra graviditeten kanske man kan känna det ännu tidigare. Har läst om gravida kvinnor som känt sparkar redan i v 10. Så igår kväll mobbade jag Minibebis lite och jag tror att jag kände något där inne <3<3 Får fortsätta prova och se om jag kan bestämma mig för vad det är jag känner. Men det kändes för mjukt för att kunna vara bara jag tycker jag… Svammel svammel.

Inte långt kvar tills magiska v 12 är över. 6 dagar kvar, på fredag går jag in i v 13! På måndag ska jag på inskrivningssamtal <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!