lördag 22 oktober 2011

William <3 Nallen

DSC_0008 När jag var lite satt jag alltid med något gosedjur med lång svans eller liknande och gosade med den under näsan eller i örat. Jag tycker att det är väldigt gulligt att William också gör detta utan att jag på något sätt uppmuntrat det eller visat det. Jag hoppades även att han skulle fatta tycke för en snutte som han gärna ville bära med sig hela tiden och det har han gjort. Sa även till mamma innan han föddes att LillaLiten (som han kallades i magen) önskade sig en snutte som var lealös som lätt skulle gå att bära runt på i armar, ben, öron osv. Denna söta nallen fick han då och som ni ser älskar han den. Han ligger till och med i sömnen och gosar med den under näsan. Han blir helt avslappnad när man petar honom i örat också och har nu börjat göra det själv med fingrar eller nallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!