söndag 16 oktober 2011

Oerhört tacksam

DSC_0003 DSC_0001DSC_0004Att min mamma skaffade sladdisbröder. Vi har fått så fruktansvärt mycket grejer till William att vi inte behövt köpa mycket alls, förutom sådant som vi verkligen vill ha till honom. Det är nästan så att jag skäms lite för att jag köper så lite saker till honom men det behövs ju inte. Alfred är ju dessutom nästan precis ett år äldre än William så han får ju kläder i rätt storlek för säsongen där också.

Försöker komma på någon riktigt bra julklapp till Bassie och Alfred men jag vet inte riktigt vad. De har så mycket grejer ;)

Puss på dig Mamma och tack för alla saker William fick idag :D

1 kommentar:

  1. Puss på dig oxå gumman <3 jag är bara glad att jag kan hjälpa till :-) är så glad att jag har 4 såna goa barn å 1 underbart barnbarn :-) klart lille Goa William ska få det vi inte behöver längre :-D puss å kram på er

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!