söndag 16 oktober 2011

Fynd

DSC_0028Fick tag i en Villervalla mössa med stjärnor för 15kr. William fick en när han var liten av min kusin Erik med flickvän. Älskade verkligen den mössan men tyvärr växer han ju ur saker och ting. Nu har han en ny :) En pyamas med peace-märken och en snuttefilt med moln på.

Köpte en blå Didriksson overall till lillebror Bassie i 120 för 50kr. Den var lite sliten på knäna och behöver lappas på två ställen men den funkar ju som hemma overall ändå :)

Vi var på Kvibergs marknad, Bytingen och Kommersen.

1 kommentar:

  1. Sv Hehe nej inte mixer, men själva cupcakesmixen :). Ska göra en utvärdering på den, men inte lätt när man inte hittar den i nån butik för det är för nytt här omkring, haha :P

    Ja men det var ju jättefina grejer ju :). Skönt att hitta lite billigare :)

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!