lördag 8 oktober 2011

Skogsvisit

DSC_0001 William var i skogen med pappa och farmor igår. När man är i skogen behöver man ha stövlar, både som liten och stor. Daniel fick lokaliserat sina båtar till stövlar, storlek 46, William ligger i lä med sina 21or.

 

DSC_0006 DSC_0007 De fick med sig Fredrik ut i skogen också, han blev förste hundvakt. DSC_0009 DSC_0022

Och se svamp blev det. Kantareller, trattkantareller och lite taggsvamp. Jag fick med mig en påse till min arbetskamrat Sandra idag eftersom att vi igår pratade om svamp och hon berättade att det var något hon älskade.

DSC_0013 Busen och farmor. Han har lekt med farmor idag också. De var på second hand och fyndade en overall han ska ha hos farmor och en sorteringslåda, man måste ju ha lite lekisar där också.

2 kommentarer:

  1. Va bra! haha för mig sitter flikarna utanför på vänster sida;) men tydligen ser bara jag det??:)

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!