söndag 20 november 2011

Resultatet

Av dagens shopping kommer imorgon. Nu är jag äntligen hemma och har packat upp allt och fotat det så bilder kommer imorgon. Mer än vad det var tänkt blev det i alla fall. Så fort jag ätit upp min kvällsmat ska jag slänga mig i säng. Hela kroppen värker!

FULLEN Tvättställsunderskåp med 2 dörrar, vit Bredd: 60 cm Djup: 35 cm Höjd: 55 cm

Det blev för övrigt en sväng förbi IKEA på hemvägen för att köpa vårt efterlängtade badrumsskåp. Tyvärr var det mycket lägre än planerat men det löser sig väl det med…

1 kommentar:

  1. SV; Jo det är väl kanske det :). alla dagar varierar.. ibland jättestark längtan, nästa dag känner jag oro och rädsla över att inte duga som mamma, endera dagen att jag inte hunnit leva livet klart.. o.s.v, men det löser sig ju alltid. till slut :).

    kul o få se vad du shoppade imorgon :D

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!