måndag 21 november 2011

Ett litet ryck Kanske?

Jag blir galen på att det ser ut som det gör i förrådet för det finns inte en möjlighet att hitta något där. Så så fort William bajsat färdigt ska vi ta och kila ner och börja röja där. Token står och skrattar åt Nasse som hittat en flöjt på barnprogrammet och skäller åt hunden ;) Det får nog bli ett par omgångar ner i källaren tror jag. En omgång och dra ut allting, sopa och börja ställa i ordning och sedan ner och ordna alla Williams kläder i lådor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!