onsdag 9 november 2011

Barnvagns span

zoom_cognac_1

I morgon ska jag ringa en butik i Kungälv som det visade sig ska ha denna vagnen som jag letat efter. Ska ringa och se om de har någon hemma nu så vi kan åka dit och klämma och känna lite på den. De ska även vara återförsäljare av Britax men på hemsidan såg det inte ut som att det skulle ha B-Dual i sortimentet i alla fall, det hade ju vart käckt att hitta den andra spekulanten på samma ställe annars.

Hopps dock att jag fastnar mest för Britax vagnen när jag väl fått klämt och känt på den för den finns det en del av på blocket. Har bara sett en av dessa än så länge. Inte någon Casual Play s twinner.

Har vi tur i alla fall och de har vagnen inne ska vi åka dit efter jobbet på fredag och klämma och känna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!