onsdag 9 november 2011

En sväng till Ica

Kilade ner till ICA för att köpa någon glutenfri fika till min allergiska vän Sandra. Det är inte så lätt, som sagt, det ska vara glutenfritt, utan nötter och frukter. Det är inte så mycket fika material kvar att välja på då. William valde dock pepparkakor till oss.

DSC_0002 DSC_0011 DSC_0005 DSC_0006 DSC_0008 DSC_0010

Den söta mössan har farmor stickat till William.

Har haft en härlig dag med Sandra i alla fall. Hon kom 13:30 och åkte 20:00 så det blev en heldag :) Skönt med lite vuxet sällskap ibland också. Har inte träffat henne sedan bröllopet och innan dess har det bara blivit ett par gånger sedan jag blev gravid med William. Däremellan och tillbaka till gymnasiet sågs vi nog bara en gång tror jag. Vi planerade en barnfri kväll hemma hos henne i början på januari, efter jul hetsen i våra branscher har lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!