onsdag 23 november 2011

Gaaaah!

Skit också vad irriterande! Köpte ju ett badrumsskåp i söndags på IKEA, ett som passar under handfatet och har en bit utsågat för röret under handfatet. Jag monterar ihop skåpet, städar ur hela badrummet och samlar allting i hallen och även en del i köket (hur mycket grejer kan man ha i badrummet egentligen??), våttorkar golvet och väntar på att det ska torka. William sköter sig jätte bra nästan hela tiden och allting flyter på. När golvet är torrt och jag bär in skåpet med en gnällig William runt benen konstaterar jag att hmmm, skiten passar ju inte!!

FULLEN Tvättställsunderskåp med 2 dörrar, vit Bredd: 60 cm Djup: 35 cm Höjd: 55 cm

Titta på ovansidan på skåpet, då förväntar man ju sig att man ska kunna ha skåpet under ett handfat med rör SOM GÅR NER I GOLVET!!! Men nej, för bottnen är ju för sjutton HEL!!! Vad är det för idioti?!?!?!?! Så nu måste jag såga ut ett hål för röret. det hade väl inte vart så galet jobbigt, om det inte var för det att William var skittrött och grinig, om jag inte skruvat ihop hela skåpet och det lilla kruxet att JAG ÄGER INGEN SÅG!! Vi har en liten liten metallsåg som Daniel snott från Eken och den hade ju funkat jätte bra, om det inte vore för det att i princip hela bladet är helt nersågat, förutom 2cm i varje ände, inte så lätt att såga med…

3 kommentarer:

  1. Meen vad jobbigt :(. hoppas du får ordning på det!

    sv hehe ja jag gillade den som fän :D

    SvaraRadera
  2. Sv Kan inte sms-blogga för har inte fixat det.. haha :P. Äh, jag överlever ändå ;).

    Haha, roligt att plocka i och ur ;), men till slut blir det bra ska du se :D

    SvaraRadera
  3. Googlade på såga + Fullen och upp kom din sida. Jag gjorde samma sak, kom på det först då det var monterat.
    Aaaarg, dessutom tycker sambo att jag är urkokad!
    Hur blev det? Ganska prisvärt annars.
    Med vänlig hälsning, Pija

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!