måndag 21 november 2011

Städat i källaren

Gud vad skönt att äntligen få lite ordning! Det har behövts så himla länge. Egentligen fixar inte min rygg att lyfta så som jag gjorde nu men när vi aldrig får tummen ur att göra det tillsammans så får jag göra det själv när andan faller på. 1½ timme tog det och hela källargången var fylld. Typiskt att det kilade folk fram och tillbaka där hela tiden dock.

 DSC_0026DSC_0027

Däcken ska säljas, troligtvis även ett databord som står bakom däcken. Där vagnen står nu kommer jultjofräs lådorna stå när jag har plockat ur det jag ska ha i dem. Jag kommer ju aldrig ihåg att ta före bilder men här låg det saker huller om buller i berg. Nu kan man komma in och ha en chans att hitta det man letar efter, eller ställa ner något och inte bara kasta in det.

1 kommentar:

  1. SV Ja jag har hört av många att det gör det.. Man känner nog det när man väl får barn då :)

    Haha härlig inställning "bara kasta in det", haha!

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!