måndag 14 november 2011

Äta själv

Här ska det numer ätas själv. Det är då han äter lugnast, oftast i alla fall.

DSC_0002 DSC_0003 Gnällspiken ville bara vara i min famn och när jag försökte laga mat invigde vi ringsjalen jag fick av mamma. Fick inte riktigt till det dock så det var nästan jobbigare att ha honom i den än att bara ha honom på höften. Får prova igen när jag inte är stressad och han är på bra humör, just då behövde jag bara få upp honom från golvet och få klart maten.

DSC_0008 Kolla hur gullungen håller handen ;)

DSC_0013

Ser ni tåren under ögat? Så ledsen blir man om man inte får vara i mammas famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!