måndag 14 november 2011

Redig idag

Jag har fullt upp med tvätt idag. 4 stora maskiner tvätt har körts för fullt i tvättstugan idag. Nu försöker jag få det torrt tills min tvättid är slut. Sedan är det galet mycket tvätt att vika också. Sådär lagom roligt att släpa upp all tvätt för 2½våning med William på armen också. Slapp bära ner den i alla fall, Daniel bar ner den till källaren åt mig igår.

Ska se om jag kan få plockat lite mer här hemma idag. Kanske känner jag mig riktigt redig och får fram dammsugaren, det skulle verkligen behövas.

Just nu sitter jag och gungar William i vagnen för att han ska ta sin förmiddagslur och jag bloggar med en hand, har blivit riktigt snabb på att på att skriva med högerhanden ;) Ska äta frukost när busen somnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!