måndag 5 december 2011

Halsbränna

Ja, det är väl egentligen det enda jag har att rapportera om. Har fått lite lätt halsbränna på kvällarna. Magen växer och Minibebis är vild och sparkar som en galning. Daniel har inte tålamodet att vänta på att känna sparkarna än men de känns utanpå i alla fall. Det är inte så långt kvar till RUL nu, 14 december kl 14.00. Har inte vart på något mer besök på MVC heller, det blir inte förens 4 januari. Det är inte ofta man går dit när det inte är första barnet alltså!

Svamp dras jag fortfarande med, kommer inte ihåg exakt när det började men det är väl typ 3 månader nu. INTE KUL! Ingenting hjälper!

Annars hinner man inte tänka så mycket på att man är gravid. Veckorna går galet fort. DSC_0195

Tror jag ska försöka ta magbilder på kvällarna istället, känns som att magen är så mycket större då. Detta var på tom mage. 18(17+3) är detta i alla fall.

Borde ringa MVC och fråga om svampen och om föräldragrupp men jag får aldrig tummen ur. Jo just det, jag måste fråga om de kommer göra några prover när de gör RUL också och om jag ska ha med något kisseprov eller om de väntar tills januari när jag ska dit på nästa besök. Känns konstigt att vara där så sällan, med William kändes det som att man var där mest hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!