måndag 30 april 2012

åååh...

Det kliar och kliar och kliar!! Gjorde ju ett nytt test för gallsyran i fredags. Kommer inte ihåg om det skulle vara ett minus före resultaten eller inte... Första var i alla fall 10, nästa var på 13. När det kommer till 25 vidtar de åtgärder, då blir gallsyran för hög för bebisen så jag antar att jag hade kunnat få bli igångsatt i sådana fall. Nu låg dock fredagens värde på 9 vilket var bra. Självklart jätte bra för bebisen som slipper gallsyran men med tanke på att klådan blivit värre trots två tablettsorter hade jag lite i bakhuvudet förhoppningar på att få bli igångsatt...


Längtar efter Minibebis nu! Är lite trött på att vara gravid nu... Klådan gör mig ju så irriterad hela tiden och jag måste låta bli att klia för det blir bara så mycket värre då. Irritationen tär på mig så, tålamodet är i botten. Buhu!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!