söndag 29 april 2012

kalasande

Idag var vi i gbg på kalas för mina små kusiner som här om dagen fyllde 15, Julia och Ella. Kalaset började kl 16 men vi begav oss hemifrån kl 10 för att flumma runt lite i gbg. Jag var inne IKEA och köpte en ny svindyr kudde till mig, håll tummarna för att jag sover som en ängel på denna 400krs kudde!! Daniel var inne en snabbsväng på kommersen och fyndade två defekta nintendo 64 kontroller. Lunchade på donken och köpte en kofta till Minibebis på H&M. Att shoppa är varken William eller Daniels favorit sysselsättning så den sista timmen spenderade vi på Hans gård. Då fick Daniel och han passat på att prata en del om kanot trippen de ska göra i sommar.

Sedan blev det kalas! Jag har visst missat att mina kusiner blir äldre de också för nu är de helt plötsligt 15!! Det är verkligen inte bara bara att ha med vildingen William till ett hem där det inte finns småbarn då det blir ett herrans jagande efter honom när han får tag i saker han inte ska ha. Han slog till morbror Bassie på näsan en gång också så att han fick jätte ont :( Men de leker bättre och bättre ihop i alla fall och det är skönt.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!