torsdag 10 maj 2012

Första kvällen hemma.

 Kramas med lillebror <3 På vägen hem från BB åkte vi förbi mamma och hämtade upp William som hade lekt med morbröderna under dagen som Daniel var med mig på BB. Bassie och Alfred tyckte han var söt och ville gärna vara med och hålla och mysa. Sedan på kvällen när vi kom hem så kom svärmor förbi och även Pontus med flickvän och ett par bandmedlemmar som hade repat tidigare på kvällen.
Lilla Melwin tyckte att rutinerna från föregående natt med äta, rapa, bajsa, äta, rapa, bajsa funkade fint och det hade inte gjort mig något om det inte vore för det att tempot blev lite väl fort så jag inte hann med att somna. Fick slumrat korta korta stunder och det var inte förens klockan var närmare 4 som jag fick somnat... Därefter kom William in kl 5:30 och tyckte det var morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!