onsdag 9 maj 2012

På BB

 
Jag fick ju en GBS infektion för några veckor sedan och åt en kur med penecillin, sedan skulle jag även få antibiotika under förlossningen. Dock skickade de ju hem mig efter kontrollen på måndagen eftersom att jag inte hade några värkar. Och när lille Melwin bestämde sig för att komma i bilen så hann jag ju inte in för att få någon antibiotika. Därför ville de hålla oss kvar tills dess att han var minst 48 timmar (mitt i natten, så då skulle det blivit ett antal timmar till innan vi kommit hem) men jag mådde jätte dåligt av att vara så instängd på BB som man blir när man inte får åka hem när man vill och inte får ta emot besökare. Vi åkte hem emot deras rekomendationer vid 16 tiden på onsdagen, då var han 40 timmar gammal.





 
Magen dagen efter förlossningen.

 
Daniel provar Melwin som "accesoar" :P

 
Nu åker vi hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!