måndag 24 maj 2010

Måndag den 24 maj 2010

Hade en mysig dag med Daniel igår. Vi åt god mat och såg på film. Har konstaterat att det är en varannandag förkyldning jag har så igår var jag riktigt dålig, idag har jag mått rätt så fint. Fick pengar utav Daniel som ska gå till kläder som magen får plats i. Får ta mig en sväng till Göteborg någon dag och leta kläder :) Skulle behöva någon mysig sommar klänning och lite linnen.
I morgon ska jag bara jobba till kl 13 och efter det ska jag fika med Nagham (L) Pappa, Milla och Farmor kommer hit på eftermiddagen.
På onsdag ska jag till Fröja igen, då ska de mäta magen för första gången. Har min barnmorska fortfarande ingen koll på vad vi gjorde förra gången ska jag nog byta. Ska göra en blodgrupperingskoll igen för att se så att inte min och bebisens blodgrupp stöter sig med varandra. Ska se om hon kan på något sätt visa mig hur jag kan veta åt vilket håll Lilla Liten ligger åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!