måndag 1 november 2010

Roligt med tävlingar!


Jag är med och tävlar hos Josefine om valfri ängel från Silverbiten, tävla HÄR du med
Ängeln är budbäraren mellan dig och den kosmiska och andliga kraften. Den stärker din förmåga att avskärma negativa energier och endast släppa in det positiva. Ängeln är befriande och beskyddande.
Måste ju erkänna att det var nog rätt roligt att vara med och tävla, och jag blir ju rätt avis på Josefin som vinner tävlingar hit och dit hela tiden!!

Jag är med och tävlar hos Trasslet om ett presentkort värt 300:- från Fina Frön!
Tävlingen avslutas den 17 november.

Tävla hos Diana i sammarbete med Barntyger.se.
hon tävlar just nu ut TVÅ st presentkort á 300 kr.
Tävlingen avslutas den 18 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!