torsdag 24 mars 2011

“Nya möbler”

Vi har ju länge sagt att vi måste skaffa ny tv möbel så att vi kan få ordning på alla sladdar så att inte William kommer åt dem. Dock har vi haft jätte svårt att hitta någon möbel som har passat oss därför har det dragit ut på tiden. Men nu hittade vi äntligen en, problemet var att då försvann nästan all våran förvaring. Så vi fick leta hylla också. Då blev det en expedit som jag har velat ha i flera år.

100_2333 100_2332

Det blir ett litet kryp in för Daniel där hans dator står nu så man slipper se den det första man gör när man kommer innanför dörren. Den bruna möbeln, kallas det sekretär?, ska inte stå där, den ska in i sovrummet.

100_2320

I morgon ska Daniel köpa grejer för att fästa alla sladdar så att William inte kan få tag i dem längre så jag slipper slänga mig efter honom varje gång han tar sats efter dem. Ska visa bilder på hela vardagsrummet sen när det är klart, kommer bli supermysigt, ska få upp tavlorna från graviditeten på väggarna också. Åh det kommer bli så mycket bättre för William! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!