söndag 11 december 2011

Pappa mys <3

DSC_0042 DSC_0048 Busen hällde mjölk över hela sig till frukosten så det fick bli en dusch  med pappa idag igen :)DSC_0052Så här trött kan man bli när man åker bil. På väg till Torp för julklappsshopping och sedan vidare till lussetåg med Bassie och Affe (sladdisbröderna). Nu är jag klar med mina julklappar och Daniel har bara William och mig kvar. Jag ska ju som sagt få pengar till en surfplatta som jag ska köpa i mellandagarna så det behöver han ju inte spekulera så mycket över. Tummen upp. Har vart och tittat på dem idag och den jag spanat på på nätet kändes fin fin! Var inne på tre också och kollade när jag kan uppdatera mitt abonnemang och skaffa mig ny mobil. Har vart så säker på att det är i april men det var visst 13 januari! WOHO! Snart ny mobil! Måste in och läsa på hemsidan om hur jag ska ha det bara. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!